Szparagi w szynce z pomidorkami i awokado



Śniadanie śmiesznie proste , wręcz banalne , wystarczy mieć
ugotowaną większą ilość szparag w lodówce , np. pozostałych z poprzedniego dnia :)
Moje kochane szparagi . Dziś Asi mówiłem , że to najlepsze i najpyszniejsze warzywa na świecie :) Asia się nie do końca zgadza ze mną , co prawda zupę szparagową jadła , ale nie wiedziała z czego jest , to jej smakowała :p Tak jak już wcześniej pisałem , ja mogę jeść szparagi i na zimno i na ciepło , smakują mi i taki i takie :) Miałem ochotę na połączenie smaku szparag z szyneczką i polane sosem winaigrette . Do tego pół awokado i pół pomidorka . Całość posypana koperkiem z działeczki i oregano rwanym bezpośrednio z doniczki na balkonie . Zajebiaszcza wyżerka :)

Potrzeba dla jednej osoby :
- kilka  ugotowanych szparagów ( przepis TU i TU )
- kilka plastrów szynki , tak około 100g dałem
- 1/2 avokado
- 1/2 pomidora
- kilka łyżek sosu winaigrette ( przepis TU )
-  świeże oregano i koperek ( ale nie musi być )

Wykonanie :
- każdego szparaga owijam plastrem szyneczki i układam na talerzu
- resztę szyneczki układam obok ( bo resztę szparagów zjadłem szykując to śniadanie :p )
- awokado obieram obieraczką do warzyw , kroję w paski i układam na talerzu
- pomidora kroję na cząstki i układam między plastrami awokado
- całość polewam sosem i posypuję koperkiem i oregano

Etykiety: