Filmik jak obrać szparagi :p




Dziś kolejny filmik :) Tym razem próbuję
pokazać jak się obiera szparagi . Bo to , że mówię , że należy kawałek przy kawałku obierać , struga , przy strudze , niektórym niewiele mówi :) Dlatego postanowiłem , niczym Kazik " na żywo , ale w studio" pokazać o co mi dokładnie chodzi . A chodzi o to , żeby jedzenie szparag było przyjemnością , a nie karą ;P Najlepiej szparagi obiera mi się małym nożykiem , większość obieraczek do warzyw jest zbyt cienka i łyko ze szparag się zatyka i tylko człowieka szlag jasny trafia . Z nożykiem nie ma takich problemów , po prostu jak ktoś nie ma wprawy to powoli musi prowadzić nożyk , żeby za grubo nie obierać. Ja szparag kładę na dłoni i przez to mi się nie łamie przy obieraniu . Ale jak komuś wygodnie , to może je pociąć , połamać na pół i obierać mniejsze kawałki , ja obieram  w całości , żeby ładnie wyglądało na talerzu :)

          Mój profesjonalny sprzęt do filmowania na równie profesjonalnym statywie  :p

Etykiety: ,