Sałata z szynką z dzika




Kto powiedział, że na paleo muszą być jajka na śniadanie ? Nie muszą :) Asia ma nietolerancje jajek i ich nie jada wcale . Nie przeszkadza to jednak w tym , żeby smaczne śniadanka wcinać :)

Na jedną porcję :
- 1/4 główki sałaty lodowej ( jak duża sałata , to mniej )
- 1/2 avokado
- 2-3 pieczarki
- 1/2 marchewki
- 2 ogórki kiszone
- kilka plastrów szynki
- kilka liści cykorii
- 1/4 papryki
- kilka łyżek sosu winaigrette z TEGO przepisu 

Wykonanie :
- sałatę porwać palcami na kawałki i ułożyć na talerzu
- avokado albo obrać obieraczką i pokroić jak kto chce ( ja pokroiłem na paski ) , albo łyżeczką "wygrzebać" po kawałku :p  i ułożyć na talerzu
-  pieczarki przepłukać pod bieżącą  wodą  i pokroić w paski i ułożyć na talerzu
- ogórki pokroić w paski  i dodać na sałatę
- cykorię powtykać w sałatę 
-  paprykę pokroić w paseczki położyć na cykorii i powtykać na środku
- marchewkę obrać , opłukać i obieraczką pociąć na paseczki , po czym ułożyć na sałacie
- na koniec plastry szynki ułożyć na talerzu  
- i polać sosem winaigrette

Uwagi :
- ja rozumiem , że nie każdy ma w domu dziczyznę (można dać zwykła szynkę), ja też nie mam i nie jem codziennie . Czasami się kawałek znajdzie :) . Akurat dostałem szyneczkę z dzika , to i radość na chacie :)
- pokroić oczywiście każdy może jak umie , tak samo ułożyć można jak kto chce :)

Etykiety: