Karkóweczka z czosnkowymi warzywami



Siemanko! :)
Dziś coś co baaaardzo lubię, a już dawno nie jadłem - Karkóweczka z patelni grillowej z czosnkowymi warzywami.
Zima to taki czas,
kiedy przerzucam się na takie składniki jak warzywa korzeniowe, cebulowe lub grzyby. Grzybów ostatnio się najadłem dość sporo, więc sobie dziś odpuściłem. Za to warzywka takie duszone mi nie brzydną. W zasadzie mogę je jeść codziennie i nie mam z tym żadnego problemu. Dopiero jak Asia zaczyna narzekać, że ma dość takich warzyw to robię jakąś zmianę. Lubię różne warianty takich warzywek, dodaję zioła, na które mam w danej chwili ochotę, lub tak jak dziś, dodałem główkę czosnku na kilogram takich warzyw :p
Oboje z Tygryskiem uwielbiamy czosnek, więc z wielką przyjemnością zjedliśmy obiadek :)

Potrzeba na 2 porcje:
Wykonanie:

Etykiety: