Weekend 29-30 październik z Hashimoto



 Siemanko!
Hashimoto atakuje! :D
Będzie kombo - endokrynolog i dietetyk kliniczny - czyli dwa szkolenia (sobota/niedziela), ściśle związane ze sobą !!
Ponieważ Asia ma coraz więcej pacjentów z tą chorobą w gabinecie, to i

dużo przypadków klinicznych przedstawi na szkoleniu. Ja na przykład nie wiedziałem, że można określić że ktoś ma hashimoto, mimo tego, że ma tsh w normie i brak przeciwciał. Jak to dobrze, że mam taką mądrą żonę. U nas w małżeństwie jest taki podział, że Asia jest od myślenia, a ja od roboty :d
30 Października moja droga hashimotka poprowadzi szkolenie o naszej ulubionej szmieszno-strasznej chorobie.
Asia intensywnie przygotowuje się do tego wydarzenia. Ma grubo ponad 200 slajdów na prezentację i kartoteki wielu swoich pacjentów 
:)
Zapisać na szkolenie można się na stronie:
http://www.ajwendieta.pl/…/szkolenie-hashimoto-zywienie-di…/
Oprócz tego, dzień wcześniej lek. med. endokrynolog Marta Barlik-Rysa poprowadzi szkolenie pt.ZABURZENIA ENDOKRYNNE W CHOROBACH AUTOIMMUNOLOGICZNYCH
Także, jeśli jesteś w swoim związku "od myślenia" to te szkolenie jest dla Ciebie :))
Zapisać się na szkolenie do pani endokrynolog można na stronie:
http://www.ajwendieta.pl/…/szkolenie-zaburzenia-endokrynne…/

Etykiety: