Webinarium: Jak schudnąć 50kg


Siemanko J
Chcecie zobaczyć i posłuchać jak schudłem 50kg?
Ponieważ sporo osób pisze do
mnie, że do Opola ma daleko, bo mieszkają poza granicami naszego pięknego kraju. Inni mają młode latorośle, które nie pozwalają dojechać na opolszczyznę. Mamy na to rozwiązanie inne, nie trzeba wychodzić w ogóle z domu :p
Webinarium, czyli wykład przez internet :)
Za tydzień we wtorek o 18 możemy się spotkać w pokoju zwierzeń Ajwen :p
Zrobiłem sobie podróż w czasie i mam sporo fotek z okresu jak rosłem " w siłę". Moja historia jest śmieszno-przerażająca.
Wiecie co? Jest pogląd, że przytyć jest łatwo, a schudnąć ciężko. Nie do końca się z tym zgadzam :p Ja na masę 150kg pracowałem 30 lat, a zrzuciłem w niecały rok, z czego 30 kg poszły w 4 miesiące. Pokażę Wam moja historię, ba! Uchylę drzwi i będziecie mogli zajrzeć w moje życie. Byłem jak Neo w Matriksie – szczęśliwym i zadowolonym z siebie grubaskiem. Uważałem, że wszystko jest w jak najlepszym porządku, nie rozumiałem, czego rodzina i przyjaciele ode mnie chcą, mówiąc mi, że się o mnie martwią. Byłem najszczęśliwszym człowiekiem na Ziemi. Aż zobaczyłem jak moi koledzy w wieku 30 lat lądują w szpitalu na zawał. A oni byli szczuplejsi ode mnie (lub patrząc inaczej, ja byłem największy). Samo zrzucenie było łatwe, ale dojście do tego jak to zrobić zajęło mi 3 lata. Ten czas straciłem na różne diety, katowanie się na siłowniach/basenach i efekty były praktycznie żadne. Dopiero gdy przeszedłem na dietę paleo (w zasadzie to już jest styl życia, dieta to głupie słowo) wszystko ruszyło. Wyniki badań się poprawiły (znowu jestem honorowym krwiodawca- yupi!), waga utrzymuje się na równym poziomie, jestem teraz zdrowym, przeszczęśliwym, zakochanym w żonie człowiekiem :)
Zapraszam Was na spotkanie ze mną, myślę że będzie to dla Was ciekawe przeżycie, gdy zobaczycie jak wyglądała moja walka z samym sobą „od kuchni”
Zapisywać można się pod linkiem
http://www.ajwendieta.pl/szko…/webinarium-22-schudnac-50-kg/

Etykiety: