Konferencja Żywieniowa 16-17.04.2016 w Opolu





Dwudniowa konferencja, organizowana przez naszą firmę "Ajwen" dobiegła szczęśliwie do końca. Pierwszy raz byłem na

konferencji i szkoleniach, wykładach. Jakiś czas temu pisałem jaki mam stosunek do nauki... ale.... PODOBAŁO MI SIĘ ! Co prawda jak nasza szefowa, Iwona Wierzbicka miała wykład to trochę mi się mózg gotował, tak dołożyła do pieca, ale dałem radę Emotikon tongue Fantastyczni ludzie prowadzili wykłady. Co ciekawe, zwłaszcza ludzie którzy na co dzień wykadają na uczelniach STRASZNIE mi się podobali. Profesorowie i doktorowie bardzo fajnie opowiadali o swoich dziedzinach, także nawet na wykładzie chemicznym profesora J.Lipoka rozumiałem o czym ten przemiły facet gada Emotikon grin (a mówił o chemii w żywności i trochę o GMO) . Pani Dr Izabela Jasicka-Misiak mówiła bardzo ciekawie o miodzie np. to, że Sienkiewicz pisał o wcieraniu w rany miodu jako leku i to nie jest ściema Emotikon smile o Dr hab. Tadeusz Stefaniak prof. AWF pisałem już wczoraj że super człowiek, słuchałem z otwartą gębą o ketozie. Bardzo też podobała mi się Agata Korzemiacka, mimo że swój wykład miała głównie do trenerów to tak tłumaczyła, że nawet ktoś kto nie ma pojęcia o budowach mięsni rozumiał o czym ta fantastyczna kobita mówi( zdjęła but, zawiązała sznurowadło i trzymając but za to sznurowadło pokazała jak się mięśnie zachowują gdy się je rozciąga) . Pani mgr,Monika Gackowska bardzo fajnie opowiadała o badaniach, laboratoriach, też łatwo i przystępnie przekazywała wiedzę.
No i nasz "paleo Jezus " Jah Maja, surojad, którego prywatnie bardzo lubię również bardzo ciekawy wykład nam dał o miodzie, fruktozie i przy okazji raczył swoimi poglądami np. każde mięso będzie zawierać hormony stresu, bo ciężko się nie stresować, gdy Cie zaraz zabiją Emotikon tongue
Wszystkich nie widziałem, wszędzie nie byłem, ponieważ panele dyskusyje w których brałem udział pokrywały sie w większości z wykładami. Ale już wiem, że jak tylko ekipa filmowa obrobi materiał, to bardzo chętnie to czego nie widziałem, obejrzę na http://www.ajwen.tv
To było duża impreza i wymagała sporej kontroli i koordynacji. Zajmowała się tym nasza menager/dietetyk/kierownik/dyktator Anna Luboch. Odwaliła kawał zajebistej roboty, wszystko zorganizowała i zaplanowała tak, że wyglądało to tak, jakby się wszystko "samo robiło" .Jesteśmy pod wielkim wrażeniem jej talentów wodzowskich 
Emotikon smile
















Etykiety: