Zupa dyniowo-kokosowa



Potrzeba na 5 porcji :

- litr rosołu (przepis TU )
- 1 marchew
- 1 pietruszka
- 1 cebula
- kawałek dyni wielkości dłoni
- 1 kokos
- imbir, kawałek wielkości 1 cm 
- sól,pieprz

Wykonanie :
- kokos należy najpierw " rozbroić " , jak to zrobić znajdziecie w TYM przepisie w uwagach
- połowę kawałków  kokosa starłem na tarce na drobnych oczkach
- marchew , pietruszkę , cebulę, imbir , obrać i pokroić jak kto umie ( tylko imbir jak najdrobniej )
- do garnka wlać  rosół, wrzucić warzywa z imbirem , dodać starty kokos
- gotować 20 minut
- w tym czasie obrać dynię i pokroić w małą kostkę
- gdy warzywa w zupie będą miękkie , dorzucić dynię
- gotować 10 min 
- spróbować , doprawić solą i pieprzem

Uwagi :
- Dobra zupka :)
- ja akurat robiłem zapas rosołu , więc użyłem warzyw z rosołu , w związku z tym zrobiłem tą zupę ekspresowo
- dodałem też kawałki mięsa z rosołu , żeby zupa była bardziej sycąca

Etykiety: